Polityka prywatności

RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW SALONU FRYZJERSKIEGO „SUN-FRYZ”

Zgodnie z art. 13. ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. o ochronie danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanych w dalszej części RODO informujemy, że :

1. Administratorem danych osobowych klientów Salonu jest firma SUN-FRYZ Elżbieta Jankowiak, ul. Dworcowa 19, 62-005 Owińska.
2. Dane osobowe klientów Salonu (imię, nazwisko i numer telefonu podawane podczas rezerwacji terminu) przetwarzane będą w celu w celu realizacji umów na usługi fryzjerskie w Salonie SUN-FRYZ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
3. Administrator może udostępnić dane osobowe klientów Salonu podmiotom, z którymi prowadzi współpracę w zakresie zlecanych usług księgowych i prawnych.
4. Dane osobowe klientów Salonu przechowywane będą w okresie 2 lat od wykonania usługi fryzjerskiej.
5. Klienci Salonu mają prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
6. Klienci Salonu mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na tryb i sposób przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w przypadku uznania, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z RODO.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonania usługi kosmetycznej lub fryzjerskiej w Salonie.

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Jakich plików „cookies” używamy?

Stosowane są, „Stałe” pliki, które pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

NIE ZBIERAMY DANYCH ZA POMOCĄ PLIKÓW COOKIES!